Zo ziet werelddominantie eruit

Waarde lezers, Na deze nieuwsbrief ga ik er drie weken tussenuit om te trouwen en daar vervolgens goe
De Medianieuwsbrief
Zo ziet werelddominantie eruit
Door Ernst-Jan Pfauth • Editie #92
Waarde lezers, 
Na deze nieuwsbrief ga ik er drie weken tussenuit om te trouwen en daar vervolgens goed bij stil te staan. Omdat ik De Medianieuwsbrief in de zomer van 2015 begon, voelt het door de aanstaande pauze een beetje als het einde van het tweede seizoen. 
Een seizoen waar ik met veel plezier op terugkijk. Niet alleen zijn jullie inmiddels met z'n drieduizenden, jullie sturen ook steeds vaker goede tips en interessante inzichten. 
Zo moedigde Laurens Vreekamp me aan eens uit mijn bubbel te gaan en een maand niet over de volgende drie bedrijven te schrijven: The New York Times, Facebook en Snapchat. Ga ik doen! 
En twee weken geleden stuurden jullie me tientallen mailtjes over het verschil tussen ebooks en boeken. Daar kom ik binnenkort op terug.
Maar eerst even uitrusten. 
Voor deze week een korte editie, met aandacht voor podcaststatistieken, mediavertrouwen en de mogelijke verkoop van Slack (6.000 dollar per gebruiker).
Veel dank voor het meelezen en meedenken, en tot 22 juli!

Dat was ’m voor deze week. Dank aan Sterre Sprengers voor de artikeltip. Tot over een maandje!
Met een hartelijke groet,
Ernst-Jan Pfauth
Hoe vond je deze editie?
Ernst-Jan Pfauth
Elke zaterdagmorgen stuur ik je De Medianieuwsbrief, met de interessantste artikelen over innovatie in de media.
Gemaakt door Ernst-Jan Pfauth met Revue. Als deze nieuwsbrief doorgestuurd is en je wilt je aanmelden, klik dan hier. Als je deze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, dan kun je je hier afmelden.
Weesperzijde 94, 1091 EK, Amsterdam