We gaan nóg meer tijd doorbrengen met media

Een technische en zakelijke aflevering van De Medianieuwsbrief deze week. Er komt door twee technisch
De Medianieuwsbrief
We gaan nóg meer tijd doorbrengen met media
Door Ernst-Jan Pfauth • Editie #91
Een technische en zakelijke aflevering van De Medianieuwsbrief deze week. Er komt door twee technische ontwikkelingen nog meer consumentenaandacht vrij, maar hoe kun je die als klein medium benutten? De sombere conclusie: door je aan te sluiten bij een anonieme gigant.

Klik om de video te bekijken op YouTube
Klik om de video te bekijken op YouTube
Dat was ’m voor deze week. Dank aan Mayke Blok en Rutger Bregman voor de artikeltips.
Dank aan jou voor het meelezen.
Volgen kan doordeweeks ook via Twitter (@mnieuwsbrief) en Facebook (/medianieuwsbrief).
Met een hartelijke groet,
Ernst-Jan Pfauth
Hoe vond je deze editie?
Ernst-Jan Pfauth
Elke zaterdagmorgen stuur ik je De Medianieuwsbrief, met de interessantste artikelen over innovatie in de media.
Gemaakt door Ernst-Jan Pfauth met Revue. Als deze nieuwsbrief doorgestuurd is en je wilt je aanmelden, klik dan hier. Als je deze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, dan kun je je hier afmelden.
Weesperzijde 94, 1091 EK, Amsterdam