De toekomst van de media? Wereldmerken en niches

Vorige week interviewde ik voor Een Podcast over Media ondernemer Derk Sauer. Hij sprak de verwachtin
De Medianieuwsbrief
De toekomst van de media? Wereldmerken en niches
Door Ernst-Jan Pfauth • Editie #88
Vorige week interviewde ik voor Een Podcast over Media ondernemer Derk Sauer. Hij sprak de verwachting uit dat de media over een paar jaar alleen nog uit nichepublicaties - zoals een yogasite - en wereldmerken - zoals The New York Times - bestaan. 
Alles wat daartussen zit verdwijnt. Want aan advertenties valt niet genoeg meer te verdienen en het publiek is steeds minder bereid te betalen voor algemene media. 
In De Medianieuwsbrief van deze week wil ik daar wat dieper op ingaan.

Dat was ’m voor deze week. Dank aan Maurits Martijn voor de artikeltips.
Dank aan jou voor het meelezen.
Volgen kan doordeweeks ook via Twitter (@mnieuwsbrief) en Facebook (/medianieuwsbrief).
Met een hartelijke groet,
Ernst-Jan Pfauth
Hoe vond je deze editie?
Ernst-Jan Pfauth
Elke zaterdagmorgen stuur ik je De Medianieuwsbrief, met de interessantste artikelen over innovatie in de media.
Gemaakt door Ernst-Jan Pfauth met Revue. Als deze nieuwsbrief doorgestuurd is en je wilt je aanmelden, klik dan hier. Als je deze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, dan kun je je hier afmelden.
Weesperzijde 94, 1091 EK, Amsterdam